Eerste werkdag - Reisverslag uit Milton Keynes, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Eerste werkdag - Reisverslag uit Milton Keynes, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

21 Februari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Milton Keynes

Hallo iedereen!

Ik ben gisteren aangekomen bij de pub waar ik ga werken voor de komende maanden, het ziet er erg gezellig uit maar jammer genoeg ligt het wel in the middle of nowhere, gelukkig woon ik erboven! Ik woon nu nog samen op de kamer met een Australisch meisje, maar zij gaat volgende week weg. Zij werkt mij nu ook al de hele tijd in, ze is erg goed dus ik leer veel van haar. Op dit moment ben ik eerst het serveren aan het leren. Het is veel uitgebreider dan ik geleerd heb in Bournemouth. Het is ook wel een wat sjieker restaurant en ziet er ook erg verzorgd uit. In het restaurant en achter de bar werken alleen Engels of Australiers dus dat is wel goed voor mijn Engels. Eerste dag was nog een beetje een chaos omdat ik niet zo goed wist wat ik moest doen, ik voelde me een beetje nutteloos. Vandaag heb ik alweer een nieuwe shift gehad en het geen veel beter dan gisteren omdat ik nu wel wist wat ik moest doen. Eten wordt hier ook goed verzorgd, elke dag om 4u is er eten voor het personeel en tussendoor mag je ook gewoon drank van de bar pakken. Straks moet ik nog tot sluit werken maar morgen hoef ik pas om 6 uur te beginnen. Het zijn wel zware shifts gisteren werkte ik een 'double' net zoals vandaag en dat is van 10 uur 's ochtends tot 4 uur 's middags en dan weer van 5-6 uur 's avonds tot sluit dat kan 12-1 uur 's nachts zijn. Gelukkig kan ik morgen dus even uitslapen. Ik hou jullie op de hoogte.

Veel kusjes

  • 21 Februari 2012 - 20:36

    Jan M.:

    Hé Veerle,
    leuk verslag, wel hard werken begrijp ik,
    kun je wel goed uitgaan daar?
    we hebben vanmorgen een Golden Retreiver erbij gekregen (Donna); maar was wel druk, dus nu is Jamie gaan logeren; verder geen bijzonder nieuws,
    heel veel plezier daar!
    groetjes, Jan (ook van Deirdre)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Milton Keynes

Milton Keynes

Recente Reisverslagen:

12 April 2012

Tijdje geleden

28 Februari 2012

Week nummer 1 voorbij!

21 Februari 2012

Eerste werkdag
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 12088

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: