Tijdje geleden - Reisverslag uit Milton Keynes, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Tijdje geleden - Reisverslag uit Milton Keynes, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Tijdje geleden

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

12 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Milton Keynes

Hallo! Dit is inmiddels alweer een hele tijd geleden. Ik was helemaal vergeten dat ik deze blog nog aan het bijhouden was. Ondertussen ben ik hier al 1,5 maand. De tijd hier gaat erg snel. Ik zal even in het kort vertellen wat er allemaal gebeurd is. In de eerste 2 weken werd woonde ik samen met een Australisch meisje op de kamer zij is ook degene die mij heeft ingewerkt, maar na 2 weken ging ze ergens anders heen. Toen heb ik ongeveer 3 weken alleen op de kamer gewoond en toen kwam er een Zuid-Afrikaans meisje bij mij op de kamer ze werkt achter de bar en is echt superaardig. Ik kan het erg goed met haar vinden dus dat is wel fijn als je met iemand samenwerkt en ook nog samenwoont. Het werken gaat nu allemaal wat soepeler. Het is natuurlijk nog steeds zwaar om 12 uur te werken op een dag en maar een halfuurtje pauze te krijgen. Volgens mij is het niet eens legaal. Dus ben vaak wel kapot na 3 van zulke shifts. Maar heb wel elke week 2 volle dagen achter elkaar vrij dus dat is wel lekker. Op zondag gaan we meestal met iedereen van het werk uit omdat we dan vaak vroeg klaar zijn en bijna allemaal vrij zijn de volgende dag. De mensen hier zijn erg leuk en gezellig. Maar af en toe kan er ook veel gestress en frustratie op werk zijn wat wel vervelend is. Als 1 iemand in een slechte bui is, slaat dat gelijk over op iedereen. Maar wat ik wel heb gemerkt hier is dat je echt moet opkomen voor jezelf. Af en toe als ik 12 uur werk en ik merk dat ze vergeten om pauzes te geven zorg ik er toch altijd voor dat ik die van mij wel krijg. De reden dat ze ermee wegkomen om mensen zulke lange dagen met korte pauzes te werken is omdat het vaak jonge mensen zijn die er toch niet zoveel van durven te zeggen. We hebben nu ook een nieuwe manager gekregen, ze werkte hier al in het restaurant maar sinds ze manager is, is ze erg veranderd. Ze is nou erg bazig en serieus tegen iedereen. Wat niemand echt bevalt dus ik hoop dat ze nog een beetje bijdraait. Op mijn vrije dagen rust ik vaak lekker uit en ga even naar de supermarkt of zoals gister ben ik naar Bedford geweest. Een leuke studentenstad hier in de buurt. Vorige week ben ik een weekendje naar Londen gegaan om mama te zien dat was echt heel erg leuk! Maar wel kort. Het was wel fijn om weer even Nederlands te praten, want sinds ik hier ben spreek ik eigenlijk alleen maar Engels. Dus dat is wel goed voor mij. Ik hoop dat ik jullie zo weer even heb geupdated.

kusjes!

  • 14 April 2012 - 10:22

    Carolien:

    He schat, leuk dat je nog eens een verslagje maakt. Als je het maar laat om thuis ook voor je zelf op te komen, dat kunnen we niet gebruiken. Ha ha.
    Kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Milton Keynes

Milton Keynes

Recente Reisverslagen:

12 April 2012

Tijdje geleden

28 Februari 2012

Week nummer 1 voorbij!

21 Februari 2012

Eerste werkdag
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 884
Totaal aantal bezoekers 12104

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: