Ja, ik ben er! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Ja, ik ben er! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Ja, ik ben er!

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

10 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo iedereen,

Het koste wat moeite maar, hè hè ik ben er! De reis verliep op een paar dingen na goed. Nog net op tijd het vliegtuig gehaald, precies op tijd voor de trein. Maar toen ik met de metro ging pakte ik de verkeerde lijn waardoor ik een halfuur voor niks onderweg was. Toen weer twee uur in de trein, toen met de taxi en uiteindelijk helemaal uitgeput stond ik voor de deur. Jammer genoeg was er niemand thuis en moest ik een halfuur wachten. Toen ik binnen was, was wel gelijk alles goed. Het huis ziet is redelijk groot, zelfs een woonkamer! Ik heb nu nog maar 2 huisgenootjes, één Nederlander en één Franse. Allebei erg aardig dus dat is een meevaller. Volgende week komt er nog iemand bij mij op de kamer, ben ik ook erg benieuwd naar. Net ben ik naar de supermarkt geweest en vanavond ga ik even de stad zelf verkennen. Ik heb al een foto geplaatst van mijn kleine kamertje zodat jullie het ook kunnen zien!

Veel liefs uit Bournemouth!

  • 10 September 2011 - 20:01

    Tenka:

    Hee

  • 10 September 2011 - 20:06

    Tenka:

    Heee pek!

    Dus het is een leuk huissie? Bok zit de hele tijd te piepen: waar blijft pekka nou :(' ahhh... Ik mis je ook al! Maar ik ben moe dus ik ga nu maar slapen. Nog veel plezier morgen en de dagen daarna!

    Xxxxxxx Tekkoel en ondeugende bokkoel
    P.s. Ik vind het echt stom dat ik er niet was toen jij er was! :'(
    P.s.2 I MISS YOU!

  • 11 September 2011 - 08:37

    Ellen Verhoeven:

    He Veer, blij dat je er bent. Nu kan het beginnen! Dikke kus, Ellen x

  • 11 September 2011 - 10:21

    Michel:

    Ha Veer,

    Goed dat je meteen een foto erop hebt gezet, kunnen we fijn mee kijken. Ben benieuwd wie er bij je op de kamer komt. Hoe is de omgeving? Is het een gezellige stad? We willen graag alles weten natuurlijk. Ik zal ook nog kijken naar hoe je bij vodafone eits kunt aanzetten om goedkoper of in ieder geval langer nar het buitenland kunt bellen. Dat hoor je nog. Of had je dat al uitgezocht?
    Ik heb net met Noor ballen gegooid, nou is tie helemaal dood. Groet van mij en ons allemaal en we moeten nog iets af spreken voor skypen!! XXX

  • 13 September 2011 - 13:02

    Merel:

    He veerka!

    Ziet er leuk uit joh daar! Wel echt een mini kamer, maargoed daar kom je wel overheen! Ben je al begonnen met werken vandaag? Je housemates zien er trouwens ook chill uit! Ik ga maar weer naar college, het echte leven gaat hier gewoon door :(

    tjuuuuuuuussssssxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 12094

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: