2 maanden - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu 2 maanden - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

2 maanden

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

11 November 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo iedereeen!

Ik heb al een tijdje niet meer geschreven. Eigenlijk omdat er niet meer zo heel veel gebeurd is. Maar ik wil jullie natuurlijk wel op de hoogte houden. Ik ben hier nu alweer 2 maanden, op de helft al dus! De tijd vliegt voorbij. Er zijn wel een aantal dingen gebeurd. Maartje een Nederlands meisje dat bij mij in het hotel werkte is ontslagen. Dat vind ik echt heel erg jammer want het was echt een leuk meisje. Ze is ontslagen omdat ze al een waarschuwing voor haar kleding hadden gegeven (ze vonden dat ze zich niet netjes genoeg kleedde) daarna is ze echt ontslagen omdat ze 'gefraudeerd' had met haar timesheet volgens de directrice. Maar daar zijn de meningen wel over verdeeld. Want het ging erom dat ze een half uur te laat was maar dat ze had opgeschreven dat ze er om 7.00 uur was i.p.v 7.30. Ik denk niet dat ze dit bewust heeft gedaan, maar ze is toch ontslagen. Ze is nu ook alweer naar huis toe jammer genoeg. Zo snel kan dat gaan. Ondertussen is er in mijn klas ook een nieuw Nederlands meisje en ze is heel aardig. Haar nadeel is alleen dat ze werkt in een hotel waar ze maar ongeveer 10 uur per week kan maken. Nooit genoeg om elke week haar huur te betalen dus. Maar nu heeft ze misschien al een ander baantje gevonden waar ze wel meer kan werken, ik hoop het echt voor haar. Ik ga nu nog maar een maand naar school! En zeven december heb ik mijn Cambridge examen ik hoop echt dat ik die ga halen. We oefenen er in de klas wel steeds voor en het gaat goed. Nog een ander leuk nieuwtje is dat Merel en mama waarschijnlijk nog een keer langskomen! Echt heel erg leuk. Ik hoop echt dat ze komen. Er zijn nog wel een aantal problemen met het huis. Vorige week gingen we met het hele huis eten (ong 7 mensen) en het was ongeveer 11 uur. Toen kwam onze 'soort van' huisbaas naar beneden en zei dat als we nu niet weg zouden gaan hij de politie gaat bellen. Omdat we teveel overlast verzorgden. Dat vond ik persoonlijk wat ver gaan maar we zijn toch maar weggegaan om problemen te voorkomen. Nu hebben we contact opgenomen met school en hun vertelt dat hij niet echt normaal tegen ons doet en dat er echt heel veel aan ons huis verbeterd moet worden. De school neemt het erg serieus en gaat contact opnemen met de huisbaas. Hopelijk komt er iets uit, want in dit huis betalen we allemaal veel huur maar veel werkt er niet. Het plafond in onze keuken lekt als er boven iemand onder de douche staat, we hebben twee magnetrons maar die werken allebei niet. In de keuken hebben we een raam die niet meer dicht kan. En zo nog verder. Op werk is het even een paar weken heel rustig geweest dus ik had veel dagen vrij, dat vond ik wel fijn maar na 2 dagen vrij wilde ik eigenlijk wel weer werken. Want je gaat je ook vervelen. Vannacht om 12 uur is Bianca jarig dus we gaan haar verjaardag vieren, we moeten wel allebei weer werken om 7 uur maar haar verjaardag moet toch even gevierd worden. Ik hoop dat ik jullie nu weer een beetje op de hoogte heb gebracht van mijn leven hier. Ik zal mijn best doen om elke week weer te gaan schrijven!

Groetjes Veerle

  • 18 November 2011 - 20:29

    Carolien:

    Hoi Veerle,
    Ik heb net een e-mail geschreven kijk maar op je hotmail. Carolien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 12107

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: