Kerst! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Kerst! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Kerst!

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

06 December 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo iedereen!

Hier is kerst al volop aan de gang. Een beetje raar vind ik het toch. Twee weken geleden is er al een kerstmarkt opgezet op het plein, het was nog niet eens december!! Het hele hotel bij ons is al versierd, de kerstboom staat er allang. Het is erg vreemd dat ze hier zo erg bezig zijn met kerst. Sinterklaas is daardoor echt compleet langs mij heengegaan jammer genoeg. Ik heb natuurlijk wel van thuis meegekregen dat ze het aan het vieren waren, maar hier kennen ze het helemaal niet. Er zijn in ons hotel al 3 christmasparty's geweest en vandaag weer christmaslunch. Het moet niet gekker worden. Ik denk dat ik al genoeg heb van kerst voordat kerst uberhaupt begonnen is. Maar goed, de lichtjes en de versiering maakt het wel allemaal gezellig. De christmasparty's daarentegen zijn minder gezellig: veel dronken mensen en die maken veel rommel. Er is dan ook een late lay-up wat inhoudt dat we om 01.00 's nachts terug moeten komen om al de rommel van de mensen op te ruimen en de tafels opnieuw op te leggen voor het ontbijt. Duurt vaak tot 05.00 's ochtends. Niet echt prettig dus. Gelukkig zijn we wel met vier mensen dus gaat het nog redelijk snel. En ik kan nu ook al geen kalkoen meer zien. Pff bijna elke dag staat er kalkoen op het menu want ze vieren elke week voordat het echt kerstmis is al de week van kerst. Dus zeg maar eerst christmas day dan boxing day en dan new years eve en dat dus ELKE week tot en met kerst. En we moeten ook met een kerstmuts op werken. Het is echt raar om te zien hoe Engelsen hier gek zijn op kerst! Maar ik vind het wel leuk om een keer mee te maken. Ben benieuwd of ik dat ook nog zeg als kerst ECHT geweest is en ik waarschijnlijk kapot ben van het werken. Voor de rest heb ik mijn school vorige week afgerond en mijn certificaat gekregen. Ik vind het erg jammer dat school nu alweer over is, ik vond het echt leuk. Morgen heb ik mijn advanced cambridge examen ik hoop maar dat het goed gaat, ik ben wel een beetje zenuwachtig. Maar gelukkig wel twee dagen vrij nu dus kan na het examen een beetje uitrusten. Ik hoop dat ik jullie nu een beetje snappen hoe gek die Engelsen echt zijn op kerstmis.

Veel kusjes

Veerle

  • 07 December 2011 - 13:51

    Ayesta:

    Leuk dat je weer wat plaatst! Lijkt me inderdaad totaal niet leuk.. Ik ga dit weekend pas de kerstboom opzetten, haha! Dat examen komt vast goed. Supergoed dat je de certificaten in ieder geval al hebt! Weet je nu wel al wat je wil doen als je in Nederland terugkomt? Veel succes en plezier nog. Tot snel! Kus, Ayesta

  • 07 December 2011 - 17:44

    Ellen:

    Ha Veer,

    Goed hoor dat je het gehaald hebt. Ben benieuwd hoe het 2e examen is gegaan. Ik heb vandaag de boom gezet en Luna vindt het keileuk. Sinterklaas was heel gezellig. Nu maar hopen dat je er volgend jaar weer bij bent. Het was echt lachen. Joris kreeg heel veel biertjes en ik heel veel kaarsen. Aan de verpakking kon je al zien voor wie het was. Verder alles kits hier. We skypen. xxx

  • 29 December 2011 - 16:53

    Maril:

    Dag Veerle,
    Wij willen jou een hele leuke jaarwisseling wensen, eentje die je nooit zult vergeten natuurlijk. We zien jou weer 5 januari??
    Groetjes,
    Maril, Rudie, Charlie en Sara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 12110

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: