Verhuisd! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Verhuisd! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Verhuisd!

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

05 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo iedereen!

Ik ben ondertussen verhuisd en zit nou lekker op mijn nieuwe kamer. Het is echt een grote 1-persoonskamer maar helaas wel helemaal op de bovenste verdieping dus het is wel goed voor m'n conditie om hier te wonen. Het is zo fijn om elke dag naar m'n werk te kunnen lopen en na het uitgaan ook gewoon te kunnen lopen. Het scheelt ook echt veel geld. Het jammere is alleen dat het niet een heel gezellig huis is. Maar er zijn nou net een aantal nieuwe mensen gekomen dus ik ben met Michiel al van plan om een houseparty te geven. Het werken wordt eigenlijk steeds leuker, want alles gaat makkelijker en ik weet wat ik moet doen. Ik ben nou ook elke keer niet meer zo moe na m'n werk zoals ik op het begin was. Er werken nou ook meer Nederlanders dus dat is wel gezellig. Het is wel raar dat ik hier nou al bijna een maand zit! Het gaat zo snel voorbij. Het uitgaan hier is ook echt heel leuk, ik ga bijna elke avond wel iets drinken of uit, niet echt een goede combinatie als je ook veel moet werken. Maar vanavond ga ik vroeg naar bed en lekker uitslapen! Nu ga ik werken!

Kusjes

  • 09 Oktober 2011 - 13:03

    Eric & Astrid:

    Hé Veerle,

    Keigoed van jou zo'n ervaring in het buitenland. We hebben met veel plezier en ook jaloezie je berichtjes gelezen. Ik zou daar ook wel een maandje willen zitten (aan de goeie kant van de bar dan). Wat fijn dat je nu een kamer voor jezelf hebt. Je moet wel een keer opruimen (zegt Eric!) Mag je trouwens ook een vriend mee naar de kamer nemen?)Ik hoop dat je veel vrienden maakt en vooral veel lol hebt met iedereen! Dit vergeet je je hele leven niet meer! Groetjes Eric en Astrid

  • 10 Oktober 2011 - 12:42

    Carolien:

    Hoi Veerle,
    Ik ben nu bezig met een hotel te boeken. Dit wordt in Folkstone (bij Dover) en maandag rijden we langs de kust naar Bournemouth. Laat je weten wat voor iets speciaals nederlands we mee moeten nemen. Hagelslag, pannenkoekenmix, pindakaas, bruinbrood, krentenbollen, nederlands bier! We horen het wel. En als we komen zorg dan wel dat je kamer is opgeruimd!

  • 11 Oktober 2011 - 11:01

    Veerle:

    Hee Eric en Astrid!
    Ja ik vermaak me goed hier hoor! Af en toe wel hard werken maar dat hoort erbij. Ja, deze foto's van mijn kamer zijn gemaakt toen ik er net 1 dag woonde dus alles maar een beetje neergegooid had! Ik weet niet of ik vrienden mee naar m'n kamer mag nemen maar ik doe het gewoon, ik betaal veel geld dus ik vind ook wel dat ik m'n vrienden mag uitnodigen. Leuk dat jullie een berichtje hebben gestuurd!

    Groetjes Veerle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 12106

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: