5 weken - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu 5 weken - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

5 weken

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

16 Oktober 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo iedereen!

Het is alweer een tijdje geleden. Maar ik heb het ook erg druk met werken kan ik wel zeggen. Vorig weekend zijn er nog twee Nederlandse meisjes aangekomen in Bournemouth. Twee aardige meisjes, dus dat is leuk. Er komen hier steeds meer Nederlanders dus dat is gezellig. Ik heb het hier nog steeds naar mijn zin, het weer is hier nog steeds lekker. Het uitgaansleven nog steeds erg leuk. Mijn nieuwe huis is ook echt fijn ik ben echt blij met deze kamer het is zo fijn om niet elke dag met de bus te hoeven of na het uitgaan een taxi te nemen! Het leuke aan dit stadje vind ik ook dat het redelijk klein is, dus je kan elkaar nog eens tegen komen op straat. Ik denk dat het ongeveer even groot is als Nijmegen. Dus dat is fijn. Maar als mijn ouders volgende week komen vind ik het ook wel leuk om iets van Poole te zien want dat schijnt ook wel een leuk klein stadje te zijn. Donderdag ga ik naar Weymouth voor mijn National Insurance Number en dat schijnt dus ook een heel leuk stadje te zijn dus daar ga ik dan gelijk maar even rondkijken. Ik moet trouwens een National Insurance Number aanvragen omdat er op mijn loonstrook stond dat ik op 160 pond salaris 30 pond 'tax' had. Belachelijk veel dus. Ik heb toen gevraagd aan mijn manager waarom dat zoveel was en ze zei dat dat kwam doordat ik nog geen National Insurance Number heb. Maar een ander Nederlands meisje die bij mij werkt die heeft dat ook niet en die had maar 6 pond tax. Maar het schijnt dat ik voordat ik terugga het nog kan terugkrijgen. Maar ik heb het eigenlijk nu nodig en niet als ik terugga. Dus dat is wel vervelend. Voor de rest gaat alles prima. Ik ben morgen lekker vrij dus ik kan uitslapen. Ik hoop gauw weer met iedereen te skypen ;)

kusjes

  • 17 Oktober 2011 - 16:25

    Ellen:

    Ha Veerlebos,

    Zie nu de foto's van je nieuwe kamer pas. Dat ziet er goed uit! Zeker in vergelijking met die kast van Harry P. Ik ben het weekend nog bij Michel geweest. Hij zat er nog wat onhandig bij op de stoel maar ik heb er vertrouwen in dat hij komend weekend wel weer mobiel(er) is. Kunnen jullie lekker op stap. Ook leuk dat P+J meekomen. Dat wordt gezellig. Noortje ziet er goed uit hoor geen zorgen. Heb je de foto van mijn nieuwe kanjer al op fb gezien? 11 november komt ie. Weet jij een leuke (beesten)naam? Liefs, Ellen X

  • 06 November 2011 - 20:18

    Mirjam:

    Hoi Veerle, kom er net pas achter dat je een verslag bijhoudt op internet. Leuk om te lezen. Van oma hoorde ik dat je het erg naar je zin hebt daar. Het is hier nog steeds goed en te warm weer voor de tijd van het jaar. Zo nu weer verder, hou je taai, Mirjam

  • 09 November 2011 - 16:44

    Carolien:

    hoi Veer,
    lang geleden dat je wat geschreven hebt. Je hebt het niet druk nu, dus misschien kun je ons een beetje op de hoogte houden van het reilen en zeilen in het verre engeland. Dag schat

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 12091

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: