Alweer een week voorbij - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Alweer een week voorbij - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Alweer een week voorbij

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

19 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo!

De tijd gaat erg snel hier. Ik heb het gevoel alsof ik er net ben maar er is alweer een week verstreken. Op het werk gaat alles nu wat soepeler. Ik vind het nu zelfs veel leuker, omdat ik gewoon veel beter weet wat ik moet doen. Toch blijft het een best stressvol baantje omdat je moet zorgen dat niemand te lang wacht. Maar de (meeste) gasten zijn heel erg aardig en geïnteresseerd. Ze vragen vaak waar je vandaan komt en sommigen kunnen wat woorden zeggen in het Nederlands vooral 'godverdomme'. Ik vind het leuk dat m'n ouders komen in de herfstvakantie ik heb er veel zin in! Dan kan ik hun ook iets van Bournemouth laten zien. Het is een leuke, kleine stad.Dus je kent de weg wel snel. De pier is leuk om overheen te lopen. Het strand ook maar dat is nu een beetje koud. Het is toch wel even wennen om op mezelf te wonen, ik heb nooit zin om zelf te koken namelijk. Dus ik mis het wel om even lekker thuis te zijn. Gelukkig kunnen we skypen! Ik heb nu een nieuwe kamergenoot ze heet Maria en ze komt uit Duitsland, volgens mij is ze wel aardig maar ik heb haar nog maar 5 minuten gezien. Ik ben wel op zoek naar een nieuwe kamer omdat dit echt een hele kamer is (ik denk 8m2) waar we met z'n tweeën in slapen. Gelukkig hebben we wel een woonkamer, maar alsnog het is erg klein voor met twee personen. En daar komt ook nog eens bij dat ik best ver van het centrum afwoon. Ongeveer 20 minuten lopen. Dus ik kan 's nachts ook niet alleen naar huis lopen. Ik hoop dat ik iets anders kan vinden wat iets groter is en dichter bij het centrum! Ik hou jullie op de hoogte :)

Liefs

  • 19 September 2011 - 17:29

    Ellen:

    Ha Veerlebos,

    Goed om te horen dat je al een beetje gewend bent en je werk leuk vindt. Ik heb skype ook ingesteld nu zodat oma en ik ook nog een keertje thuis met je kunnen skypen. We moeten alleen nog verbinding maken.
    Die andere kamer gaat best lukken. Tot nu nog maar even taxietje pakken uit de stad na de ierse pub! Veel liefs ook van oma,

    groetjes Ellen x

  • 20 September 2011 - 11:59

    Veerle Verhoeven:

    Hee Ellen!

    Leuk dat we nu kunnen skypen! Ik heb je al toegevoegd op skype, je hoeft me nu alleen nog maar te accepteren en dan moet het werken ;)

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 12100

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: