Restaurant - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Restaurant - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Restaurant

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

25 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo!

Al een tijdje niet meer geschreven. Maar ik heb het echt superdruk gehad met werken. Gister moest ik werken op een bruiloft dat was echt een hel want iedereen moest alles tegelijk krijgen en we moesten er ook voor zorgen dat alles warm was en alles op tijd was afgeruimd. Maar het is was erg leuk om iedereen zo netjes aangekleed te zien. Ik werk een al een week op hetzelfde station (een gedeelte van het restaurant, iedereen heeft een station). Een week dus al dezelfde mensen, die vandaag vertrokken. Echt hele aardige mensen. Gisteravond gaf een vrouw mij al 5 pond. Als fooi echt superaardig. Maar wat ik vandaag meemaakte! Het hele station ging weg (30 mensen) en ze hebben echt allemaal geld gegeven omdat ze zo blij waren met de bediening, daar was ik weer erg blij mee. Ze hadden in totaal iets van 100 pond gegeven! Jammer genoeg mag ik het niet zelf houden maar wordt het onder iedereen verdeeld. Maar ik ben wel blij dat ze tevreden waren want ik ben de hele week verantwoordelijk geweest voor dat gedeelte. Vandaag hoefde ik alleen ontbijt te doen dus ik heb lekker een middagje vrij. Morgen ook en dinsdag en woensdag ben ik vrij dus even een mini-vakantie. Het hele huis is vanavond thuis en de ouders van Wouter zijn net langs geweest en hebben pannenkoekenbeslag en stroop meegenomen dus we gaan met z'n allen pannenkoeken bakken. Het is wel lekker om weer even een avondje thuis te zijn in plaats van op werk. Vanavond ga ik ook nog even iets drinken in de stad, maar het zal wel niet veel zijn want het is zondagavond. Ik ga nu dus even lekker relaxen!

Liefs!

  • 25 September 2011 - 17:04

    Ellen:

    He meis, bedankt voor je leuke kaart. Zit je nu al op je nieuwe kamer?

  • 25 September 2011 - 19:52

    Ayesta:

    Hee Veerle!

    Leuk dat je hier zoveel op schrijft! Blij dat je het leuk hebt. Die maanden vliegen voorbij, pas maar op. Hoe is het met de Engelsen? En het Engels zelf? En Bournemouth? En zijn er nog stadjes omheen waar je naartoe kan gaan? En verdien je veel of is het allemaal net genoeg? Doen alle mensen in jouw klas een zelfde programma als jij? Waren de panne(n)koeken lekker? Hoe is het bier?;) Ik ben druk aan de studie, maar het lijkt me leuk om komende week/weken een keertje te skypen! Vraag maar weer eens als ik online ben, dan kunnen we wel even kijken. Ik had van de week bijna 500 euro gewonnen, waarvan ik een keertje naar Engeland had kunnen komen, maar ik ga nu kijken of ik ergens nog eens een bijbaantje kan vinden ofzo... Ik wil Dionne in Parijs namelijk ook nog eens opzoeken;) Anyway: ik kijk nu al uit naar je 'Welcome home' party!

    Veel plezier daar, blijf schrijven en tot chat/skype/ w/e

    Kussen

  • 28 September 2011 - 11:59

    Carolien:

    Hoi Veerle,
    Laat nog eens wat foto's zien. Misschien van het hotel of zo, dan kan ik me daar ook iets bij voorstellen. Ik ben nog steeds aan het duimen voor je nieuwe kamer. Laat me horen als ik kan ophouden met duimen, want ik heb al blaren.
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 12109

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: