Kamer - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Kamer - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Kamer

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

29 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo!

Het is dan EINDELIJK geregeld. Ik ga zondag verhuizen naar mijn nieuwe kamer. Gisteren is het dan gelukt om degene te spreken die de kamers regelt. Ik heb de kamer ook al gezien en hij is best groot en 1-persoons. En natuurlijk niet te vergeten midden in het centrum. Ik ben er erg blij mee maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer dat ik uit dit huis wegga. Want in dit huis wonen maar vier mensen, het huis waar ik nu heen ga wonen 10 mensen. Dat is wel wat anders, maar ik denk dat ik er snel aan wen. Vandaag heb ik ook mijn salaris gekregen! Alleen het vervelende is nu dat ik na 1,5 week nog steeds mijn pinpas en pincode niet heb ontvangen. Dus ik ben gisteren naar de bank geweest en daar zeiden ze dat ik mijn salaris wel contant kan ophalen. Daar ben ik wel blij mee, maar ik hoop toch dat ik zo snel mogelijk mijn bankpas en pincode heb. Vandaag is het ook weer zo'n lekker weer! Jammer dat ik moet werken zo en dan naar school moet en dan weer moet werken. Als ik zondag ben verhuisd, zal ik gelijk wat foto's van de kamer en het huis plaatsen dan kunnen jullie ook meegenieten. Het ligt trouwens ook nog eens maar 2 minuten lopen van de Primark. Heerlijk toch. Ik hoop dat het in Nederland ook zo'n lekker weer is, geniet ervan!

Groetjes

• 29 September 2011 - 10:07

Ayesta:

Jammie! 25 graden en de terrassen zitten bomvol! Of maak ik je nu jaloers?;)

Succes met verhuizen!

• 05 Oktober 2011 - 10:04