Kamer - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Kamer - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Kamer

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

29 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo!

Het is dan EINDELIJK geregeld. Ik ga zondag verhuizen naar mijn nieuwe kamer. Gisteren is het dan gelukt om degene te spreken die de kamers regelt. Ik heb de kamer ook al gezien en hij is best groot en 1-persoons. En natuurlijk niet te vergeten midden in het centrum. Ik ben er erg blij mee maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer dat ik uit dit huis wegga. Want in dit huis wonen maar vier mensen, het huis waar ik nu heen ga wonen 10 mensen. Dat is wel wat anders, maar ik denk dat ik er snel aan wen. Vandaag heb ik ook mijn salaris gekregen! Alleen het vervelende is nu dat ik na 1,5 week nog steeds mijn pinpas en pincode niet heb ontvangen. Dus ik ben gisteren naar de bank geweest en daar zeiden ze dat ik mijn salaris wel contant kan ophalen. Daar ben ik wel blij mee, maar ik hoop toch dat ik zo snel mogelijk mijn bankpas en pincode heb. Vandaag is het ook weer zo'n lekker weer! Jammer dat ik moet werken zo en dan naar school moet en dan weer moet werken. Als ik zondag ben verhuisd, zal ik gelijk wat foto's van de kamer en het huis plaatsen dan kunnen jullie ook meegenieten. Het ligt trouwens ook nog eens maar 2 minuten lopen van de Primark. Heerlijk toch. Ik hoop dat het in Nederland ook zo'n lekker weer is, geniet ervan!

Groetjes

  • 29 September 2011 - 10:07

    Ayesta:

    Jammie! 25 graden en de terrassen zitten bomvol! Of maak ik je nu jaloers?;)

    Succes met verhuizen!

  • 05 Oktober 2011 - 10:04

    Carmen:

    Nice Veerlie, Vooral dat je op 2 minuten af woont van de Primark (!) :D
    Fijne week!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 12091

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: