Nieuwe kamer! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu Nieuwe kamer! - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Veerle Verhoeven - WaarBenJij.nu

Nieuwe kamer!

Door: Veerle Verhoeven

Blijf op de hoogte en volg Veerle

20 September 2011 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo!

Waarschijnlijk heb ik een nieuwe kamer! Ik moet nog even bellen met de landlord maar het is zo goed als geregeld. Het is een groot huis met ongeveer 10 mensen, maar het ligt maar 5 minuten lopen naar het centrum en ik kan zelfs lopen naar m'n hotel! Dat scheelt echt in de kosten. Het is ook nog eens een 1 persoonskamer dus ik ben echt heel erg blij. Maar ik wil er volgende week al in, maar hier telt een 2 weeks notice wat betekend dat ik 2 weken van tevoren moet opgeven aan mijn huisbaas dat ik wegga. Maar misschien betaal ik nog wel een week door en ga ik vast daar wonen want ik wil graag weg hier! Het is niet echt prettig om met z'n tweeën op zo'n klein kamertje te zitten. Ik hou jullie op de hoogte en als ik er woon zal ik wat foto's plaatsen ;)

Liefs!

  • 20 September 2011 - 16:15

    Ellen:

    leuk joh, goed bezig!!!

  • 21 September 2011 - 07:05

    Carolien:

    Even een snelle reactie, want ik moet zo Hortense naar school brengen en dan naar oma. Als je de kosten van iedere nacht een taxi kunt uitsparen, kun je net zo goed een week dubbele huur betalen. Het wordt gewoon tijd dat je je lekker kunt settelen en niet het idee hebt dat je ergens tijdelijk logeert. Het is belangrijk als je hard werkt, dat je een eigen plekje hebt als je thuis komt. kusjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Bournemouth

Recente Reisverslagen:

06 December 2011

Kerst!

11 November 2011

2 maanden

16 Oktober 2011

5 weken

05 Oktober 2011

Verhuisd!

29 September 2011

Kamer
Veerle

Actief sinds 07 Sept. 2011
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 12089

Voorgaande reizen:

01 Februari 2015 - 09 Juni 2015

Brighton

18 Februari 2012 - 07 Juni 2012

Milton Keynes

10 September 2011 - 07 Januari 2012

Bournemouth

Landen bezocht: